7 Ocak 2013 Pazartesi

düğünnn

İyi akşamlaar :) Aklımda birsürüüü yayınlamayı planladığım postlar var ama maalesef bunlar içinde zamana ihtiyacım var :/ Günler çok kısa artı akşam eve gelince anlıyorum ne kadar şirin olsalar da  çocuklarla uğraşmak çok yorucu. Neyse her şeye rağmen onlar Dünya'nın en güzel varlıkları.

Bugün bilgisayarımdaki düğün klasöründen fotoğraflar paylaşmaya karar verdim. Kendim fikir olması açısından kaydetmiştim. Sizler içinde fikir oluşturabilir diye düşündümç Düğün veya nişan, kına gibi hazırlıklar içerisindeyseniz bu postun işinize yarayacağını umuyorum.























1 yorum:

  1. cok haklisin canim cocuklarla ugrasmak gercekdende zor ama eglenceli :) 5 senedir bu meslegi yapiyorum ama hic pismanlik duymadim :) bu arada yorumun icin tskler.Dukan diyet hakkinda soru sormussun.Malesef dukan diyettin kendi cikardigi ürünler suan sirf parisde satiliyor veya avrupada yani türkiyede yok.Ama oradaki arkadaslar dukkan diyet ürünlerine benzeyen ürünler kullaniyor.Facebook veya internet siteleri var.Bu diyetede gelince baya oldu basliyali kiloda verdim ama cok arastirdim ve ne yazik cok iyi bir diyet oldugunu düsünmüyorum.Yani artilari ve eksileri var.Bende baska meshur iyi sonunclar almis saglikli bir rejime basladim "weight watchers" buda türkiyede yok ama yakinda blogumda detailerini paylasacagim. Benimle beraber uygulamak isteyenler katila bilir :)
    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil