26 Aralık 2012 Çarşamba

TRENDYOL ALIŞVERİŞİM ♥

 Trendyol  benim vazgeçilmezlerimdendir. Her sabah yeni gelen markaların ürünlerini incelemek ve fırsatları yakalamak çok hoşuma gidiyor. Ürünlerin tamamen orjinal oluşu ve kafama takılan herhangi bir soruda müşteri hizmetleriyle hemen iletişime geçebiliyor olmam çok iyi. Yaptığım hiçbir alışverişte sorun yaşamadım. :) Geçen haftalarda aldığım iki ürün..
  

 
*Marka: Addax 
                   * Siyah Ceket %100 Pamuk
                                                                      * Leopar Tayt
 
 
 
 
Ceket çok hoş ve sıcacık. Taytı alırken ''alıyorum ama atarım kesin bi yerlere giymem'' diyordum. Ama beklediğimden çok çok iyi çıktı. Çünkü bu benim dolabımdaki ilk leopar desenli şey :) Leoparı sevmezdim ve bana çok ağır gelirdi ama bu taytta beni hiç rahatsız etmedi. Ve taytımda sıcacık ben ince beklerken kalınlığını çok beğendim.

2 yorum:

  1. güle güle giy hepsi çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu yeni görüyorum uzun süredir giremeğim için :)teşekkür ederim.

      Sil