22 Aralık 2012 Cumartesi

SAÇLARIIIMM :)

        Merhaba, sizlere kullandığım saç bakım ürünlerinden ve saçlarıma nasıl baktığımdan bahsedeceğim.

 


 
Saçlarımın rengi doğal. Doğuştan kızıl ve gür saçlara sahibim. Yani saç konusunda biraz şanslıyım :)
 
 
 
Saçlarım kendi yapısından dolayı çok çabuk uzar. Fakat sizin saçlarınız geç uzuyorsa arkadaşlarımın yaptığı ve memnun kaldığı hızlı saç uzatma yöntemlerinden bahsedeceğim.  Kaynak, çıt çıt, posiş .. Hayır hayır şaka :) Saçlarınızdan ümidi kesip bu yollara başvurmayın güzel bir bakımla doğal gür ve uzun saçlara sahip olabilirsiniz. Geçelim asıl yöntemlere,
 
 
* BESLENME
Beslenme şart yani sadece bakım ürünleri alıp saçıma süreyim olmaz, günlük yumurtanı yiyeceksin, bal , süt, meyve, sebze …
Özellikle protein almak çok önemli , dikkat etmişsinizdir diyet yapanların saçları ince telli ve dökülen cinstendir.

* BİTKİSEL YAĞLAR İLE BAKIM
Badem yağı, yılan yağı , zeytin yağı , defne yağrağı gibi aktarlarda çok rahatlıkla bulacağınız ürünler ve aktarların önerdiği saç bakım kürleri…
Saçların uzamasını hızlandıran ve saç dökülmesini önleyen bitkilerden faydalanmanız lazım.
 
 

 
* SAÇLARI ÇOK SIK YIKAMAMAK
Saçları çok sık yıkamak diye değiştirmek istiyorum bunu. Ben saçlarımı çok sık yıkarım ama nereye baksam saçları çok sık yıkamak önerilmiyor. Yok ama ben bu alışkanlığımdan malesef vazgeçemem :/
 
* STRESTEN UZAK DURMAK !
Söylemesi kolay dediğimiz duyar gibiyim :) Ama siz yinede uzak durmaya çalışın..
 
* FÖN MAKİNESİ VE DÜZLEŞTİRİCİLERİ ÇOK SIK KULLANMAMAK
Geçen yıllarda hergün kullanırdım fakat bu yıl çok kullanmaya özen gösteriyorum. Ayrıca  ısıya karşı koruyucu sprey kullanıyorum. Sizde mutlaka saçlarınızı ısıdan korumalısınız. 

 
 

* DOĞRU ŞAMPUAN !
Şampuan seçimine gelirsek, ben çok sık değiştiririm ve sanırım buda iyi birşey değil :/ Şuanda Elidor kullanıyorum. Sizde saçlarınıza en doğru şampuanı kullanmalısınız.
Ve son olarak bir parça sabır :) Sabır çok önemli tabi..

Unutmayın uzun ve sağlıklı saçlar için hem içten hem dıştam bakım şart .
 
Daha sonra size evde yapabileceğiniz saç maskelerinden bahsedeğim sizde saçlarınıza uyguladığınız bakım ürünlerinden bahsederseniz sevinirim. Hoşçakalın :) 
 

 

6 yorum:

  1. slmmm
    benim de saçlarım gür ve çabuk uzuyor. Çoğu kişi özense de, kurutması, şekillendirmesi vs çok zor oluyor :)
    Blog için bol şans :) Renkleri ve sadeliği güzel gözüküyor. Bıkmadan usanmadan yazmak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selammmm, evet zorlukları var ama yine de şanslıyız bence :) Teşekkürler haklısın son gaz devam..

      Sil
  2. Maşallah canım seninde saçların pekk hoşmuşş blogumu ziyaret ettiğin için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim senin de saçlarına bayıldım canım çok ciciler :)

      Sil
  3. maşallah saçlarında sende çok güzelsin :)

    YanıtlaSil