28 Aralık 2012 Cuma

SAÇ MAŞAM VE DÜZLEŞTİRİCİM

Merhabalar. Saç bakımıyla ilgili bir post hazırlamıştım daha önce. Okumayanlar buraya tık tık yapabilir. Bu defa kullandığım saç maşasını ve düzleştiricimi anlatacağım. Eğer bir düzleştirici ve ya maşa arayışı içerisindeyseniz bu postun işinize çok yarayacağını düşünüyorum.

İlk önce düzleştiricimden başlamak istiyorum. 

PHILIPS HP 4667 INFLUENCE SAÇ DÜZLEŞTİRİCİ


6 yıldır kullanıyorum. İlk aldığım gün ki kadar sağlam ve güzel düzleştiriyor. Memnun kaldığım özelliklerini inceleyecek olursak aslında hepsi :) Mesela kısa sürede ısınması, 30 saniye içinde düzeltme işlemine başlayabiliyorum. Isı ayarını yapabiliyor, çok acil durumlarda 205 dereceye kadar yükseltebiliyorum. Onun dışında daha düşük dereceleri tercih ediyorum. Uzun seramik plakaları çok kullanışlı. O zaman 100 tl civarında almıştım şimdi merak edip fiyatlarına bir baktım hiç düşüş olmamış. E verdiğiniz parayıda sonuna kadar hakediyor. Ucuza kaçıp çöpe atacağınız bir ürün olsun istemiyorsanız azcık keseyi açıcaksınız :)


Geçelim maşaya;

Babyliss 2362CE Saç Maşası


Isı ayar göstergesiyle bunda da 200 dereceye kadar çıkabiliyorum. Ama 100 bile yeterli oluyor. Bu saç maşasına geçekten aşığım. Kalıcılığı mükemmel. Daha önce başka saç maşaları da denedim hep kalıcı olmamalarından şikayetçiydim ama dediğim gibi kalıcılığı muhteşem. Ben 3 yıl önce 75 tl civarı bir fiyata almıştım. Şuan 55 tl. Bu ürüne bu fiyat çok iyi kaçırmayın derim.

3 yorum:

  1. aynen bende size katılıyorum dayanıklı bir şaç şekilleştirici için keseyi açmak şart blogunuzu çok sevdim takibe aldım sizi de bloguma beklerim

    mojoveoje.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bu düzleştirici süper yaptığım günden sonraki gün bile kalıyor şiddetle tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil