4 Ocak 2013 Cuma

TREND/ KAMUFLAJ MODASI !

Merhabaaa :) Dün grip olduğumdan bahsetmiştim, çok şükür bugün daha iyiyim. Dün iyi olursam akşam paylaşmayı düşündüğüm birkaç post var demiştim ama maalesef çok erken uyudum. Aslında ilk BİTEN ÜRÜNLER postumu yapacaktım ama baktım fotoğraf makinemin şarjı yok aklımdaki diğer bir konuya geçtim.. TREND bölümünde bundan böyle sizlere son çıkan her şey hakkında bilgi vermeye çalışacağım. Yani bu sadece kıyafet değil kozmetik, aksesuar ve bazen dekorasyon bile.. Hadi bu kadar vıdı vıdı yaptığım yeter gelelim asıl konumuza.

 2012- 2013 trend'lerinden biri de kamuflaj. Seveni olduğu kadar sevmeyeni de var. Bense aralarda dolanıyorum. :) Yani bazen askeri desenli bir gömleği çok beğenirken aynı desendeki bir ceket bana çok itici gelebiliyor. Zevk meselesi tabii .. Şimdi sizi beğendiğim kamuflaj kombinleriyle baş başa bırakıyorum. Bu arada sizde kamuflaj modası hakkında yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. Uzaktan öptüm siziii :*
( grip falan malum )






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder