12 Aralık 2012 Çarşamba

Bu Hafta Neler Yaptım ? :)

HAFTA 1:

 

 



Bu hafta yine minik öğrencilerimle çok güzel vakit geçirdim. Okuma yazmaya alıştırma etkinliklerine geçtim biraz tedirgindim ama benim çocuklarım çok zeki bu yüzden korktuğum başıma gelmedi hemen kaptılar :)





 Sonra kullanırım diye bir kutuya tıktığım takılarım.. Bugün onları birbirlerinden ayırırken baya bi beyin jimnastiği yaptım :/ Neyse ki hallettim, bu sorundan çok pratik bir takılık yaparak kurtulcam ve mutlaka fotoğraflayarak blogda sizlere anlatıcam.




Uzun süredir ayakcıklarımı ihmal ettiğimi farkettim. Bu ürünü daha önce 2-3 defa kullandım sonra unuttum tabi yenilerini aldıkça. Oriflame'nın eski bir serisinden çok iyi diyemem ama benim hoşuma gitti, yumuşaklık hissi vermesi güzel.  Ayaklarıma masaj yaparak uyguladım ve 15 dk bekledikten sonra bol suyla yıkadım.

 


 Blogda bugün tarifini verdiğim bal maskesini yaptım. Yıkarken çıkarmak için baya bi zorlandım :/ Ama eğer iyi gelecekse elbette bu sorun değil :) Haftada bir kez uygulamaya devam edicem. Sonuçları her hafta sizlere bildiririm. Umarım işe yararrrr :I



Yine takıldığım sorular ve kendimi bulduğum yer hep aynı. Ne yapayım yani iki şık arasında bu kadar benzerlik olunca hevesim kaçıyor çözümlerin olduğu sayfada buluyorum kendimi :(


Aylar önce aldığım fakat daha hiç kullanamadığım bu ürünüde bu hafta kullanma fırsatı buldum. Garnier 3ü Bir Arada. İster günlük cilt temizliği,ister peeling ya da maske olarak kullanabiliyorsunuz. Ben maske olarak kullandım gayet hoş tavsiye ediyorum. Fiyatına gelirsek 11 lira civarıydı sanırım.


Bu hafta pek kitap okuyamadım. Genelde uyumadan önce okuyorum ama bu aralar birkaç cümleden sonra uyuyakalıyorum. Miniklerim beni fazla yoruyor sanırım.. Gelelim kitaba hiç bıkmadan deflarca okuduğum bir kitap Elif Şafak AŞK. Hayatımın kitabı diyebilirim.. Kesinlikle tavsiye ediyorum.



Vee yeni pijamalarımla bol bol miskinlik yaptım :) Annem almış, aşık oldum bu pijamaya çok ciciii. Umarım sizinde haftanız güzel geçmiştir şimdilik hoşçakalııııııınnn..

terlik: twigy
pijama:LC waikiki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder