31 Aralık 2012 Pazartesi

YILBAŞI KOMBİNİ !

Oleeey 12 olmadan yetiştimmm.. Yılbaşı kombinimi 12'den sonra paylaşmayı istemezdim elbette :) Şuanda da geç oldu ama olsun canım belki hala kararsızlık yaşayanlara bir parça fikir olur :P


Kırmızıyı giymeye hiçbir zaman cesaret edemedim. Kıyafet dolabımda kırmızıya rastlayamazsınız. Kızıl saçlı olduğum için kırmızı giyersem bütün gözler üzerimde olacak gibi hissediyorum ki bu beni çok rahatsız eder, dikkat çekmeyi sevmem. Ama yılbaşı kombini denilince illa kırmızılar bir yerlerden çıkar. Yok ben siyah kombini yapayım diye geçiriyordum içimden ama bir baktım KIRMIZI-ALTIN bir kombin oluşturmuşum. E bu yılbaşı yine giymesemde en azından kombinimde kullandım belki bu benim kırmızıya karşı 2013'te cesaretlendiğimin işaretidir. Herkese mutlu, huzurlu, sağlıklı, kazançlı ve bol aşklı yıllar :))

                                        İŞTE YILBAŞI KOMBİNİM..



                                             ELBİSE: MANGO 33.99
                                               AYAKKABI:BEYMEN 1,475
                                               MONT.mecres.com 129               
                                               ÇANTA:PUUL&BEAR 69.95
                                               KÜPE:GİMORA 115
                                               EYELİNER:FLOMAR 14.99
                                                



1 yorum: