22 Aralık 2012 Cumartesi

KOZMOTREND ALIŞVERİŞİM :)

Merhabaa. İnternetimde sorun vardı bu yüzden geçen hafta yaptığım Kozmotrend  alışverişimi bugün paylaşıyorum. Giyecek alışverişimi internetten yaptığım çok olur fakat kozmetik alışverişimi ilk defa yaptım. Nerden yapsam diye site site dolaşırken karşıma kozmotrend çıktı hakkındaki yorumları incelediğimde müşteriler hızından ve fiyatların uygunluğundan çok sık bahsetmişlerdi. E bende bi denemek istedim. Plandığım pahalı kozmetik ürünleri yerine bu siteden ilk defa alışveriş yaptığım için indirimdeki hoşuma giden birkaç ürünü aldım. Sonuç mu ? Gerçekten çok hızlı bir şekilde ürünlerim elime ulaştı. Birde hediye koymuşlar :) Fotoğraf yüklerken şuan sorun yaşıyorum nedense bi o fotoğrafı yükleyemedim sonra artık :/ Şimdi planladığım bütün ürünleri bu siteden almaya karar verdim onlarıda sizinle paylaşacağım. Bu kesinlikle reklam amaçlı bi yazı değildir ben memnun kaldım ve eğer sizde bir kozmetik alışverişi yapabileceğiniz güvenli bir site arıyorsanız tavsiye ederim buraya tık tık . Teşekkürler Kozmotrend :)


     

                                             Avon Eye Make Up Remover Lotion 150 ml
                                               

                                            Oriflame Lisolette Watkins Hacim Kazandıran Maskara
                                            Sadece üzerindeki resim için aldığım rimel :)
                                            Fakat çokkk beğendim.


                                                            Golden Rose True Kohl Pencil


                                                           Oriflame Beauty Kajal Göz Kalemi




                                                                  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder